Porcupine Tree – Fadeaway

Home Foren Maximum Metal Metal, Menschen, Sensationen Porcupine Tree – Fadeaway

Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)
  • Autor
    Beiträge
  • #7063793  | PERMALINK

    pariah

    Registriert seit: 05.10.2017

    Beiträge: 1

    Highlights von metal-hammer.de
    #7063847  | PERMALINK

    pariah

    Registriert seit: 05.10.2017

    Beiträge: 1

    Diese Antwort wurde wegen unerwünschten Inhalts gemeldet.

    7 bước để khám phá phố cổ Hội An trọn vẹn

    Phố cổ Hội An xinh đẹp luôn là điểm đến vô cùng hấp dẫn đối với du khách bốn phương bởi vô số trải nghiệm thú vị luôn chờ đón các tín đồ của những giá trị cổ xưa ghé thắm. Nhưng làm thế nào để khám phá Hội An thật trọn vẹn và đúng điệu thì không phải ai cũng làm được. Vì vậy, hôm nay Tư vấn tour du lịch Đà Nẵng 3 ngày 2 đêm từ TPHCM trọn gói giá rẻ của chúng tôi sẽ chỉ bạn 9 bước quan trọng để khám phá phố cổ Hội an thật đủ đầy và vẹn tròn nhé!

    1. Tản bộ quanh khu phố cổ

    Du lịch phố Hội bạn sẽ thích vô cùng cái cảm giác bình yên khi dạo quanh những con phố vắng người qua lại, tận hưởng bầu không khí trong lành, yên bình giữa bao bộn bề của cuộc sống, ngắm nhìn những dãy nhà cổ kính trầm mặc nghiêng mình dưới những giàn hoa giấy khéo khoe sắc hồng rực rỡ trong nắng sớm. Cứ thế nắm tay nhau tản bộ mặc kệ bao muộn phiền, lo âu thường nhật, thỉnh thowngr chọn một hẻm vắng, một bức tường màu sắc phai màu theo thời gian ấy rồi chụp lấy một tấm hình thật đẹp để ghi lại một thời thanh xuân vàng son bạn nhé.

    Dạo bước phố cổ Hội An

    2. May quần áo ở phố cổ

    Hội An nổi tiếng với những làng lụa truyền thống vô cùng tinh sảo, thêm vào đó tay nghề may quần áo ở Hội an thì đỉnh vô cùng, vừa nhanh lại vừa rẻ bởi vậy du khách ai cũng thích mê việc may áo quần ở đây vậy. Chỉ mất vài tiếng đồng hồ sau khi lựa chọn vải, kiểu dáng bạn có thể dạo bộ quanh phố cổ rồi khi quay lại bạn đã có ngay một bộn quần áo chất lượng miễn bàn rồi đấy ạ.

    3. Tắm biển Cửa Đại

    Không chỉ có biển Đà Nẵng mới đẹp và nổi tiếng đâu nhé. Hội An cũng đầy ra những bãi biển vô cùng ăn khách và được bình chọn ở những vị trí top đây nhé. Trong đó phải kể tới biển An Bàng, nơi bạn có thể thoải mái thư giãn, tắm biển, ngắm cảnh… bởi biển ở đây vô cùng sạch đẹp, biển xanh, cát trắng, sóng biển hiền hòa thêm vào đó là những rặng dừa khe nghiêng mình trước gió. Bạn hãy cứ vô tư thả hồn ở một khung cảnh nên thơ đến vậy đi ạ.

    4. Ngoạn cảnh sông Thu Bồn

    Nằm bên trong phố cổ là con sông Hoài thơ mộng, những chiều về khi dòng sông nhuộm tím màu hoàng hôn, dọc theo sông Hoài ngắm cảnh hai bên sông thì chao ôi mới lãng mạn đến nhường nào. Đó là chưa kể đến những đêm rằm trăng sáng vằng vặc chiếu sáng cả khu phố cổ đã tắt hiện đèn điện, chỉ còn lại những sắc màu lunh linh của đèn lồng phố Hội, ngồi một chiếc thuyền nhỏ ra tận giữa lòng dông rồi thả một chiếc đèn hoa đăng với bao ước nguyện bình yên cho cuộc sống thêm tươi đẹp. Bạn có thể tham khảo các bài viết Tư vấn lịch trình tour du lịch đi từ Đà Nẵng 3 ngày 2 đêm giá rẻ trọn gói

    5. Thăm các làng nghề truyền thống

    Hội An cũng rất nổi tiếng với các làng nghề truyền thống bao năm qua vẫn miệt mài gìn giữ những nét đẹp cổ truyền của cha ông ta. Làng gốm Thanh Hà, làng rau Trà quế, làng mộc Kim Bồng… đã dần quen thuộc với du khách bốn phương. Đến đây bạn không chỉ suýt xoa, trầm trồ trước tài nghệ của các nghệ nhân mà còn được nghe về những câu chuyền đời thật vô cùng hấp dẫn để hiểu thêm về đời sống thường nhật của người dân nơi đây.

    Rau Trà Quế Hội An

    6. Tham quan Cù Lao Chàm

    Không chỉ có những con phố cổ bình yên, Hội An còn nổi tiếng với rất nhiều điểm tham quan hấp dẫn quanh phố cổ. Trong đó phải kể tới hòn đảo thiên đường Cù Lao Chàm. Chỉ mất chừng 20 phút đi tàu siêu tốc là bạn sẽ đặt chân lên hòn đảo ngọc với một hệ sinh thái biển vô cùng đa dạng và phong phú. Một ngày vui chơi trên đảo với các hoạt động thú vị như lặn biển ngắm san hô, thưởng thức hải sản… sẽ là những trải nghiệm thú vị chẳng bao giờ bạn quên được. Chúng tôi sẽ chia se thêm kinh nghiệm đi đảo Cù Lao Chàm đến bạn ở bài viết sau nhé!

    7. Thưởng thức các món ngon

    Người ta nói để tham quan hết cảnh đẹp Hội an thì chỉ mất một ngày nhưng muốn thưởng thức hết đồ ngon vật lạ ở đây thì phải mất 2, 3 ngày đấy ạ. Không có sai đâu. Thủ phủ ẩm thực Việt Nam – Hội An là thiên đường ẩm thực dành cho du khách với vô số những món ngon- độc- lạ trên đời. Hãy thưởng thức cho bằng hết những đặc sản phố Hội để chuyến đi của bạn thêm trọn vẹn và tràn đầy năng lượng bạn nhé. Những cái tên danh giá như: Cao Lầu, Mỳ Quảng, Cơm Gà, hay các món chè đủ vị, bánh đập hến trộn, và vô số món ăn đường phố… bạn mà bỏ qua món nào là tiếc hùi hụi món đó đấy nhé.

    Với những bước quan trọng nêu trên bạn đã thấy Hội an thực sự tuyệt vời và lãng mạn chưa ạ. Phải tự mình đến và cảm nhận thì bạn mới thấy hết được nhữn tinh túy trong du lịch cũng như ẩm thực của phố Hội. Chúng tôi luôn mong bạn sẽ có những hành trình thật nhiều trải nghiệm quý giá và luôn vui vẻ, vẹn tròn từng phút giây bên nhau.

    Cuối cùng, để cập nhật thêm nhiều thông tin mới nhất về du lịch Hội An bạn có thể đọc thêm những bài viết tại đấy nhé: https://kingtravel.tv

     

    zuletzt geändert von pariahsmile

    --

    #7069189  | PERMALINK

    Adrienne Owens

    Registriert seit: 09.12.2017

    Beiträge: 2

    🙂

    --

    #7069193  | PERMALINK

    Adrienne Owens

    Registriert seit: 09.12.2017

    Beiträge: 2

    Making shock waves: is the in-store marketing perishing? Revive it with tips in the consumer electronics industry

    The consumer electronics station has learned the way to jump-start their sales using interactive displays and hands-on customer service–and the aftermarket can easily adapt some of these techniques due to their retail outlets.

    „A great deal of these new displays are designed to have a entertainment component to them“

    <b>View more: What size speakers are in my car </b>

    As an instance, he says, digital cameras, that used to be merchandised behind glass, are showcased in live displays which have a universal power system so shoppers are able to look at the LCD or shoot pictures.

     

    Walking into some one of these stores, gadget gurus are within an electronics dream as they perform the latest video games, rifle through iPod accessories and listen to featured CDs. Every experience is a hands-on, and several customers spend hours just walking the aisles.

     

    So how do the aftermarket create excitement similar to this in the retail level? As an increasing number of vehicles are equipped with mobile amusement, and as more electronics are being designed for use in the vehicle as well as your house, the possibilities are endless.

     

    Engaging electronics

     

    Electronic merchandise is supposed to be entertaining; thus, interaction between the product and the customer is critical in making a sale. When it’s playing games about the newest mobile phone or watching football on HDTV, this is really where electronics retailers are focusing their efforts.

     

    „The biggest thing is that the interactivity,“ offers Peter Breen, content manager with the In-Store advertising Institute. „For instance, when you look at video games in a mass retailer, they are all in boxes in a case. You then move to a Best Buy and you’ve got an Xbox there which lets you play the sport. It’s a large difference in presentation.“

     

    A presentation that’s employed for Ultimate Electronics, a specialty retailer of home entertainment and consumer electronics which has been in business since 1968, is that their integrated handheld device displays. The merchant, that works with MTI, put these displays in all 32 of the locations at early June.

     

    „They’re developing categories and we would like to optimize sales of these products and also show how (consumers) can incorporate them into different parts of their lives“

     

    „We are trying to provide the consumer a fantastic experience from the store, also to allow the technologies to present the product accurately and describe them in ways they could understand.“

     

    For car parts retailers, this idea is quite familiar: Walk-in customers unaware of the specific use of a component or product may feel uncomfortable purchasing themselves. Using merchandising displays that allow customers see, feel and touch that the product can drive sales and increase customer loyalty.

     

    „Generally speaking, the basic challenge that CE retailers are facing is customer confusion,“ Goldberg says. „Years before, consumers just cared about three or four features to get a TV, such as size and manufacturer,“ but today they will need to understand about their cable card compatibility and also the way the TV will operate together with their existing video/DVD participant, he adds.

     

    For aftermarket retailers, their long-term do-it-yourself customers may be confused with their newest endeavor as automobile technologies continue to increase.

     

    „If I as an aftermarket merchant wish to maintain this DIY customer, I must instruct him how to operate on a newer car. If I do not help them make that jump, they will say they can not do it and will not purchase the product,“ explains Goldberg.

     

    He suggests demonstrating how to use innovative diagnostic tools, possibly plugging them in to laptops directly at the store.

     

    „Customers can sit at a house entertainment seat and listen to your surround sound. It makes the experience a lot more engaging to the consumer. There’s no reason that automotive stores can not have that experience.

    „I’d love to see aftermarket retailers participate with customers and be enlightening. Do demonstrations which show the viscosity differences between oils“

     

    Setting the scene

     

    Stores that see a great deal of families looking for home entertainment systems, for instance, display amusement vignettes where house systems have been shown at a living area with couches to demonstrate the way the product would look and texture in the house, says Breen together with the In-Store advertising Institute.

     

    Automobile parts retailers may get a chance to produce their very own vignettes, possibly a garage setting to showcase tools or gear on sale, or possibly a car in the corner of a store displaying the different types of <b>Best car speakers in the world Carspeakerland.com</b> .

     

    For instance, Best Buy changes its store design three times every year to stay current with changes in stock, based on Joel Schwane, manager of sales and marketing to get Thorco Industries, Inc., a designer and maker of custom POP displays and fixtures for clients such as Best Buy and Wal-Mart.

     

    While aftermarket retailers do not need to be this drastic, the concept might be you to embrace as the aftermarket tries to capture the attention of busier and busier customers.

     

    Proper use of store space is also vital to your consumer’s experience, especially since almost everyone we spoke with noted that the longer a customer is at the store, the longer they will purchase.

     

    „When customers walk into the store, restrain their travel walk them with of the accessories to the product they need,“ offers Goldberg. „Walk through storage cards prior to becoming to cameras and surely instruct the salespeople to create their presentations about those value-added accessories“

     

    A jolting task

     

    It’s easy to become overwhelmed by producing the perfect store experience, however, merchandising consultants and display manufacturers are able to give assistance.

     

    Some companies produce a video program which may be performed on in-store TVs and offer it to independent retailers on a subscription basis. Or, if funds are tight, retailers could produce their own video, boosting weekly sales items and the way they work.

     

    Retailers can ask their vendors what displays they offer or if they are eager to share fees.

     

    To be able to collect fresh ideas, consumer electronics retailers frequently attend merchandising trade shows, states MTI’s Goldberg, that suggests retailers attend GlobalShop, a store design trade show in Las Vegas. Just as vital as the displays is training store employees about the best way best to use them not just functionally but at the sales process as well. MTI provides in-store training on proper care and how to use the display within a sales pitch, he also notes.

     

    „More interactive displays have been adopted throughout the area,“ Breen shares. In the long run, it’s likely to be expected with consumers. If you do not have interactive technologies and ways for your shopper to experience the product, you are likely to be looked at as old school“

     

    Lessons in the electronics world

     

    Based on Rodger Roeser with Justice & Young Public Relations, electronics retailers have made a new identity and stuck with it.

     

    „You wish to produce an excellent, positive, memorable experience from the store,“ he suggests. „If you do not embrace that new strategy upfront, you are desperately seeking straws and no additional advertising suggestion will do the job.“

     

    Roeser says he want to see the aftermarket become more informative within their store sales, following the lead of electronics stores.

     

    „It’d be better from a marketing perspective to show greater product demonstrations and possibly give coupons for consumers to try out product,“ he says. „People have a tendency to get stuck inside their brands regardless of the retailers that they visit, so it’s significant that (retailers) help consumers establish trial and take advantage of different products“

     

    And Roeser thinks looking to other industries, such as the electronics station, is a fantastic idea for the aftermarket.

     

    <b>See also: Car Speakers Reviews How to choose the Best Car Speakers</b>

     

    „Look outside your own organization. There’s entirely too much swallowing of the Kool-Aid (from the aftermarket industry) in which a provider isn’t getting objectivity and consumer insight,“ he notes. „The experience of a Circuit City is considerably different than in a Best Buy, a Staples or a hhgregg. All of them provide the same sort of product, however all of them have a unique personality.“

     

    From Casey Clapper

     

    --

    #7069231  | PERMALINK

    gael

    Registriert seit: 17.01.2018

    Beiträge: 1

    Watch movies online free GoMovies

    --

Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.