Sofa 114 – 1. offizielles Forumstheater

Home Foren METAL HAMMER’s Ballroom Couch Sofa 114 – 1. offizielles Forumstheater

Ansicht von 15 Beiträgen - 1,561 bis 1,575 (von insgesamt 2,481)
  • Autor

Skald

„I am fifteen years old and my name is Rebecca (, but my friends call me becky). „

--

Sunu theſ ſêuueſ, ên ſahſo bium ik.
    Highlights von metal-hammer.de
    #1526293  | PERMALINK

Panic drives human herds

Panic drives human herds

Grindelwald

My name is Rebecca and I am fifteen years old. My hair is black, green and brown, with a length of about 40 centimeters and my eyes are brown.
    In the summer-holidays I always drive to Carinthia and to South Tyrol, because my grandparents live there.
    I like animals and I have a cat, with white stripes on her black coat. My cat is nine years old and she likes to eat my homework, but I don’t want her to do so, cause if she does that, I have to write it once again.
    My favourite colors are black and red, what’s easy to realize, if you look at my bag. In my free time I often listen to music and read books. At the time, I’m reading a book, written bye Frank Herbert. I also like to write short Stories and to play on my guitar.

*zur korrektur abgeb* :mrgreen:

written weglassen, by ohne e, stories das s klein, to play guitar. I also like wrtiting short stories…, cause if she does – that weglassen, I have to rewrite it. Könntest auch schreiben is keen on eating my homework, dann kriegst du das like einmal raus. nicht cause sondern because.

please take my proposals into consideration…

--

#1526295  | PERMALINK

Grindelwald

Panic drives human herds

Grindelwald

My name is Rebecca and I am fifteen years old. My hair is black, green and brown, with a length of about 40 centimeters and my eyes are brown.
    In the summer-holidays I always drive to Carinthia and to South Tyrol, because my grandparents live there.
    I like animals and I have a cat, with white stripes on her black coat. My cat is nine years old and she likes to eat my homework, but I don’t want her to do so, cause if she does that, I have to write it once again.
    My favourite colors are black and red, what’s easy to realize, if you look at my bag. In my free time I often listen to music and read books. At the time, I’m reading a book, written bye Frank Herbert. I also like to write short Stories and to play on my guitar.

*zur korrektur abgeb* :mrgreen:

written weglassen, by ohne e, stories das s klein, to play guitar. I also like wrtiting short stories…, cause if she does – that weglassen, I have to rewrite it. Könntest auch schreiben is keen on eating my homework, dann kriegst du das like einmal raus. nicht cause sondern because.
    aaangst! Soviel kritik auf einmal.. oO

I am fifteen years old and my name is Rebecca, but my friends call me becky. My hair is black, green and brown, with a length of about 40 centimeters and my eyes are brown.
    I like animals and I have a cat, with white stripes on her black coat. My cat is nine years old and she is keen on eating my homework, but I don’t want her to do so, cause if she does, I have to rewrite it.
    My favourite colors are black and red, what’s easy to realize, if you look at my bag. In my free time I often listen to music and read books. At the time, I’m reading a book, by Frank Herbert. I also like writing short stories and to play on my guitar.

besser? *lach*

--

#1526297  | PERMALINK

Grindelwald

hmm.. das keen heißt:

to be keen on sth. auf etw. scharf sein [coll.]
    to be keen to do sth. sehr daran interessiert sein, etw. zu tun
    to be keen to do sth. sehr um etw. bemüht sein

😐

--

#1526299  | PERMALINK

Panic drives human herds

fur nicht coat… ne katze hat nen pelz und keinen Mantel… ^^

easy to recognize, regarding my bag.

--

#1526301  | PERMALINK

Grindelwald

sooo
    gedruckt und somit nicht mehr zu bearbeiten! danke an alle die mir geholfen haben :mrgreen:

--

#1526303  | PERMALINK

Skald

Grindelwaldsooo
    gedruckt und somit nicht mehr zu bearbeiten! danke an alle die mir geholfen haben :mrgreen:

*jetzt Taake angehen werd*

kann aber wirklich etwas dauern….. hab nicht allzu viel zeit

--

#1526305  | PERMALINK

Grindelwald

Panic drives human herdsfur nicht coat… ne katze hat nen pelz und keinen Mantel… ^^

coat [tech.] die Beschichtung
    i coat – of bird das Federkleid
    i coat – of animal das Fell
    i coat – of bird das Gefieder
    i coat – of animal das Haarkleid [form.]
    i coat die Jacke
    i coat das Jackett
    i coat [tech.] die Lage
    i coat der Mantel
    i coat – of animal der Pelz
    i coat [print.] der Strich
    i coat [tech.] der Überzug [Farben & Lacke]

--

#1526307  | PERMALINK

Panic drives human herds

Grindelwaldsooo

es heißt spare time, nicht free time… oder leisure time. 😐

--

#1526309  | PERMALINK

Grindelwald

Panic drives human herds

Grindelwald

sooo

es heißt spare time, nicht free time… oder leisure time. 😐
    free time die Freizeit
    :mrgreen:

--

#1526311  | PERMALINK

Panic drives human herds

Skáld

Grindelwald

sooo

bohr, Hausaufgabenbetreuung ist stressig…

ich hab grad so ne geile Mail geschickt bekommen, ich weiß nur nicht, wie ich die hier in den Fun Sammelthread kriegen soll, weil die .pdf ist. 😐

--

#1526313  | PERMALINK

Skald

Panic drives human herds

Skáld

Grindelwald

sooo

ich hab grad so ne geile Mail geschickt bekommen, ich weiß nur nicht, wie ich die hier in den Fun Sammelthread kriegen soll, weil die .pdf ist. 😐

kannst du nicht einfach den Inhalt hier reinkopieren?

--

#1526315  | PERMALINK

Panic drives human herds

Skáld

Panic drives human herds

Skáld

Grindelwald

sooo

damn…

--

#1526317  | PERMALINK

Skald

Panic drives human herds

Skáld

Panic drives human herds

Skáld

Grindelwald

sooo

damn…

😆 😉

--

#1526319  | PERMALINK

Grindelwald

und gute nacht.. das schaut nach viel zu wenig schlaf aus und am schulweg muss ich die deutsch hü machen.. 😐 fuck, wenn ich zur streberin werdn will muss ich noch an meiner zeit-einteilung arbeiten.. 😐

--

Ansicht von 15 Beiträgen - 1,561 bis 1,575 (von insgesamt 2,481)

Das Thema „Sofa 114 – 1. offizielles Forumstheater“ ist für neue Antworten geschlossen.