Home › Foren › METAL HAMMER’s Ballroom › Couch › Sofa 197 – Sputteliges Sofa
-
AutorBeiträge
-
Ich möchte mich bei Twisty für meine penetranten Posts (Mahsa usw. entschuldigen)
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's hallsHighlights von metal-hammer.de
AnonymInaktivRegistriert seit: 01.01.1970
WolfswinterIch möchte mich bei Twisty für meine penetranten Posts (Mahsa usw. entschuldigen)
oO
--
TwistOfFate
Wolfswinter
Ich möchte mich bei Twisty für meine penetranten Posts (Mahsa usw. entschuldigen)
oO
😆 😆 Ouzo! 😆 😆
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's halls
Wolfswinter
TwistOfFate
Wolfswinter
oO
😆 😆 Ouzo! 😆 😆
Saufen ist scheiße.
--
TwistOfFate
Wolfswinter
TwistOfFate
Wolfswinter
oO
😆 😆 Ouzo! 😆 😆
Saufen ist scheiße.
Genau :mrgit: :mrgit: :mrgit:
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's hallsIch bin wieder halebwegs nüchternd! 🙂
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's hallsso, ich bin weg, schönen abend noch^^
The Adversaryso, ich bin weg, schönen abend noch^^
Tschüss
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's halls*sich aufs Sofa platziert*
--
YouR ShadoW*sich aufs Sofa platziert*
Ist dein Schatzi nicht bei dir?
--
YouR ShadoW*sich aufs Sofa platziert*
n´abend
--
The world is grey, the mountains old The forge's fire is ashen and cold No harp is wrung, no hammer falls The darkness dwells in Druin's hallsTwistOfFate
YouR ShadoW
*sich aufs Sofa platziert*
Ich wüsste nicht, was dich das was angeht 😉
--
Wolfswinter
YouR ShadoW
n´abend
Nabend
--
YouR ShadoW
TwistOfFate
YouR ShadoW
Ich wüsste nicht, was dich das angeht 😉
Also nein 😉
--
-
Das Thema „Sofa 197 – Sputteliges Sofa“ ist für neue Antworten geschlossen.