Home › Foren › METAL HAMMER’s Ballroom › Couch › The English Thread
-
AutorBeiträge
-
Same here!! Even worse, I am off to Spain on Monday, I need to get rid of it before boarding the plane.
I recommend a slice of fresh lemon, 2 pieces of ginger, 1 tea spoon of honey, all in a sizable mug, pour boiling water over it, add a table spoon of whisky. It really works.Pazi, which kind of cabbage?
--
Nezyraelminxi ist einfach böse und gemein, gewöhn dich dran.
NovocaineSie ist so unbeschreiblich böse, sogar Marienkäfer flüchten vor ihr...
Mr.Torturedu bist einfach das unfassbare böse.wen du in die hölle kommst verstecken sich adolf hitler,josef stalin und idi amin im keller hinter der waschmaschine:haha:
Highlights von metal-hammer.deInferno 2026: Alle Infos zum Festival
Summer Breeze 2025: Alle Infos zum Open Air-Festival
Party.San 2025: Alle Infos zum Festival
70.000 Tons Of Metal: Alle Infos zur Kreuzfahrt
Die 500 besten Metal-Alben (4): Iron Maiden THE NUMBER OF THE BEAST
Hole dir die aktuelle METAL HAMMER-Ausgabe als PDF-Download
All of it. Cabbage is like the P. Diddy of vegetables. He’s all like „Look at me, I’m better than everyone!“. That really grinds my gears! Stupid cabbage…
--
dentarthurdentP zur Vier zum Z zur Eins Trink ein Bier aber nicht meins F zur Eins zum S zur Sieben den P4z1f1s7 den musst du lieben!
LOL!
See, I don’t mind sprouts or savoy cabbage and at Christmas I do eat some red cabbage, too. That’s about it really. It’s not really a big part of my diet 🙂--
Mr.Torturedu bist einfach das unfassbare böse.wen du in die hölle kommst verstecken sich adolf hitler,josef stalin und idi amin im keller hinter der waschmaschine:haha:
Mine neither; arrogant vegetable as this will never cross my diet plan under any given circumstance!
--
dentarthurdentP zur Vier zum Z zur Eins Trink ein Bier aber nicht meins F zur Eins zum S zur Sieben den P4z1f1s7 den musst du lieben!
I like cabbage.
--
Bad Ass Me ~ Totgehört ~ Verkaufe CDs Prüchtepunch mit Schuss "also ich würd mich echter als dumm den als einen Troll ansehe" - Ivan DirusI think cabbage is one of these plate fillers nobody really cares for 🙂 – except Nezy 🙂
--
You are just too mainstream for cabbage. Cabbage is the Black Metal of vegetables, only suited for the elite!
--
Bad Ass Me ~ Totgehört ~ Verkaufe CDs Prüchtepunch mit Schuss "also ich würd mich echter als dumm den als einen Troll ansehe" - Ivan DirusTrve kabbage
--
Satanikk Kabbage Kvlt!!!!!
--
NezyraelYou are just too mainstream for cabbage. Cabbage is the Black Metal of vegetables, only suited for the elite!
I have that image of a sprout with corpse paint in my head now.
--
P4Z1F1S7Satanikk Kabbage Kvlt!!!!!
Kabbage is not for you system-konform slaves to eat! Thov shalt bow down before me, trve kabbage, and ovr king Satanas! Kabbage is taste! Kabbage is kvlt!
:horns:--
O’Nightspirit
I am one with thee
I am the eternal power
I am the Emperor!
I am cabbage!--
Bad Ass Me ~ Totgehört ~ Verkaufe CDs Prüchtepunch mit Schuss "also ich würd mich echter als dumm den als einen Troll ansehe" - Ivan DirusCrushing all morals of life
Releasing all fury
Envisioned by the sights of Cabbage--
In this light, it’s probably not too coincidental that the word cabbage shows some similarity to kabbala.
--
Novocaine1. Regel des MetalHammer Forums: Nimm nichts ernst! 2. Regel -||- : Nimm nichts persönlich! 3. Regel -||- : Kauf dir mal nen anständigen Musikgeschmack, du Lappen!
m/ Konzerte m/ last.fm m/ Hell Patröl m/ Skepsis m/ MusikSammler m/ CD-Suche m/Tru dat
--
-
Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.