Home › Foren › METAL HAMMER’s Ballroom › Meetingpoint › Leute aus Franken hier? › Re: Leute aus Franken hier?
Roy Black MetalAh, Schweinfurd mit dem leiblichn Adomgraftwerg.
Is des bei euch aach su, des mer, wenn mer fuchzig Meder vo sein Kaff wechgehd, die Leid soford an annern Dialeggd sprechn?
Ich kumm ja aach vom Land, und des Nachbäduäf, die grauslichen Fraaßgrüädn, sprechn suwas vo debberd….Ach ja, aller Underschiede zum Drotz, als Frange muss mer zammhaldn, geijcher die Dyrranei vo die Bayern.
Die höm net nur en annere Dialeggt, die höm ach alle ihr eichene Oart o sich. Obber es stimmt scho, zommholt müss mer.
Mir sin Midden in die Bäderlondschoft drinne, wo Königsofe, Neuscht, Kissinge, Brückenau und Bocklet dazuköre. Un jede Stodt hot so ihr Highlighd. Mir krieche demmnäxt den erste deutsche Heilwossersee, so richtich mit Heilwosser drinn. Überhaupt gits bei uns nur so klenne Städtlich, Mürscht und Mellerscht un aa Königsofe, wie ich wohn, alles nur mehr so grösse Dörfer als wirklich e Stodt. Un jeder fährt überrrroll hie, weil’s in die enne Stodt des git, wos es in die annere net git und rrrömgedreht. Mei verwandschaft aus Grössewehem käfft sich es Fleich und die Wurscht in Königsofe, die Gedränke in Mürscht un die CDs in Neuscht. Un die Schwimmbäder wern durchgewechslt. Lustich, odder? 😀
--